bazı özelde ki doktorlar (özellikle prof olmuş olanlar) sadece sezeryan yapıyor. benim ilk gittiğim doktor öyleydi, 3. ayın sonunda açık açık ben sadece randevulu sezeryan doğum yapıyorum normal düşünüyorsanız alternatif önereyim dedi. bizde doktor değiştirdik.
erken söylediği icin saygı gösterdim. belirli bir zamandan sonra adam gece yarısı, haftasonu vs ile uğraşmak istemiyor demekki.
şu anda gittiğim doktor da prof ama normal doğum yanlısı ve tüm kontrol ve doğumlarda bizzat ilgileniyor. tabii ki ebeler hep yanında, doktor tüm sancı sürecinde olmuyor.