Ben normal doğum yapmıştım özelde doktorum yaptırdı bana doğumu mu hata ben ilk doğumumu devlet hastanesi ankarada ki gatada yaptım doktor yaptırmıştı yine hemşirelerle birlikte ikinci çocuğum pandemi çocuğu oldu ilk zamanlarıydı korktuğumdan özelde oldum doktor kendisi girdi