Serapds
Bana da sen eve git yarına görüşürüz demişti eve gittim sonra sancım sıK diye tekrar gittim nts de çok çıkmadı geri gönderdi eve bu sefer kayınvalidem gelmişti dedi kızım sen çok fena duruyorsun gidelim tekrar bu sefer doktorum dedi ki sen çok korkuyorsun azda olsa sancın var yatış vereyim bari 7 de saçlarına dokunduğunu söyledi ebe ve gecesi doğum gerçekleşti