Merhaba . Bizim de 00.00 itibariyle 40 hafta oldu🤭 perşembe kontrole gitmiştim doktorum 41 den sonra beklemeyi riskli buluyorum dedi. Bebeğin kakasını yapması, suyun azalması, plesentanın yaşlanması , kilosunun artmasıyla doğumun zorlaşması (4 kg üzeri bile vajinal doğum yapan oldukça çok aslında ) sebeplerden. Benim böbreklerimde genişleme oldu ve ağırlarım var diye suni sancıyla başlatabiliriz dedi ama ben başka sorun/ risk olmadığı sürece biraz beklemeyi düşünüyorum( tamamen kendi kararım ). Bol Yürüyüş, egzersiz, hurma tüketimi , ahududu yaprağı çayı , sıcak duş vb önerdi kendiliğinden başlaması için. Gebe okulunda da meme ucunun masajla uyarılması( aynı anda değil ayrı ayrı ) , nefes ve meditasyon, gevşeme egzersizleri , çömelme/ kedi egzersizi, yatmadan önce 5 dakika sol burun nefesi , ananas önermişlerdi . Benim pek uyguladığım söylenemez ama belki birilerine faydası olur ☺️
En hayırlı zamanda, en hayırlı şekilde sağlıkla gelsinler inşallah hepimizin bebişleri 🤲