Pijamaskeliler evet banada öyle yapıyolar geçen komşunun kızını gördüm ikinciye hamile bana diyoki ilk öğrendiğimde aklımdan sen geçtin akrabaları arıyoruz kandillik senin için dua ettim olsun diye diyo tabiki bu kötü bişey değil ama insana kendini kötü hissettiriyo farkında olmadan çocuğu olan biriyle konuşuyoruz allah sizede versin inşallah diyo daha çocuğu severken niye bilmiyorum ama böyle yapıldıkça kendimi kötü hissediyorum bazen diyorum bu kadar takma zamanı var demekki bazende diyorum ya hiç olmazsa bu yaz 6 sene olcak evleneli ikimizde çocuk delisiyiz ve artık bunun eksikliği hissediliyo önceden böyle değildi bu kadar takılmıyoduk ama zaman geçtikçe hissediliyo gerçekten hiç olmama ihtimali çok canımı acıtıyo