benim 2 aşılama tutmadı. 1doğal yolla kimyasal 1 tüp bebekle kimyasalım vardı. 2. tüp bebekte genetik tanılı yaptık çok şükür tuttu ama 15.haftada birden suyum geldi bebeğimi doğurdum sonra kürtaj oldum. zaten genetik olarak sağlıklı bebekti bende de bişey çıkmadı işte bende kendi başıma araştırıyorum bişey bulmaya çalışıyorum belirsizlik çok zor