minikportakal 21 Haziran doğum tarihimiz görünüyor ☺️ 26+3 üz Allah’ın izniyle bi hastane çantamız kaldı sizler naptınız 😍
Gozi minikportakal 16 haziran görünüyor maşallah erken bitirmişsin 😂 bebeğin bitti sayılır beşik ve bebek arabası yok henüz karar veremedil bi türlü birde kendi ihtiyaclarımı alamadım daha
Smyye1B minikportakal 27 Haziran görünüyor 25+4 ufak tefek eksikler kaldı bide benim ihtiyaçlarım var tabii 😇
minikportakal Gozi benimde pijamalarımı almadım canım daha sadece bugün şükür ütülerimi yaptım şehir dışında tek başımayım ben ailem uzakta o yüzden agırlaşmadan bitireyim dedim ☺️
Gozi minikportakal Bende tek basımayım ailelerimiz uzakta 30a kadar eksikleri bitirip sonra başlarım yıkamaya artık. Çalışıyordum birde yeni covid iznine ayrıldım simdilik evde olmanın tadını çıkarıyorum 😅
minikportakal Smyye1B benim de sadece pijamalarım kaldı şükür ya bitiyor valla sağlıcakla gelsinler de ☺️
minikportakal Denzk valla ben 1 haftadır uğraşıyordum bugün bitti puset örtüleri baddaniyeleri babynestler kıyafetler derken bugün herşeyi bitirdim ama bende bittim 😂 belim koptu tercihen agırlaşmadan yapın 😍
Deniz93 minikportakal elinize sağlık ama bence çok erken.. ben onları kirlenir diye yeniden yıkarım 😂 o yüzden 33-34. Haftayı beklıyorum 🙏
minikportakal Gozi oh dinlen valla ben kendime güvenemedim açıkçası bel fıtığı problemim var da agrım çok oluyor o yüzden kadın tutucaktım ütü için içime sinmedi kendim yapayım diye ☺️ Siz de başlarsınız 1 haftada bitiyor☺️
Mirac_Beram34 Nasipse 9 Haziran gözüküyor 🥰 28+1. Havalar ısınınca başlıcam bende kıyafetleri yıkamaya malum kar var canım hiç istemiyor iş yapmak
Deletedmom_6 minikportakal alınacaklar asla bittmiiiyoorr hergün başka bir ihtiyac çıkıyor 😢kıyafet,deterjan eksiğim kaldı 🤷🏼♀️
minikportakal Deletedmom_6 bende her ay bişeyler aldım şükür öyle bitirdik yoksa bitmek bilmiyor cinsiyeti öğrendim başladım ☺️
GriMavi minikportakal 🤚🏻😇 beeen Ama henüz hic birsey almadım Bu hafta başlıcam bişeyler almaya Dolapını filan Kıyafet hiç almadım o iş kolay oldugu için Büyük başlardan başlıcam
minikportakal GriMavi benim de eşim dolabı en sona bıraktı 2 hafta önce hallettik o işleri de başına geçince oluyor ya yoksa başlayamıyorız bi türlü