Gamze-38 Kızlar 37+2 bugun ve akşamdan beri karnımın altında adet olacakmış gibi yada nasıl desem ishal olmuşumda tuvaletim ve ağrım varmış gibi bir ağrı var su leke felan yok sadece midem bulanıyor bide kustum hatta 😒😒 yalancı mı ne bu 😒😒😪
Zehra9616 Gamze-38 mide bulantisi rahim yumusamasinin belirtisidir aslinda doktoruna danis cnm bence haftan doguma musait cunki
Demir_12 Gamze-38 37+3 vee aklımda deli sorular değişik ağrılar çekiyorum herkes yalancı sancı diyor. Sanırım ayırt ettiğim gün doğurmuş olacağım😂
ZeEr_09 Gamze-38 canim kusma vs olmadi bende senin gibi sancim oldu hastaneye gittim tam acilma ile dogurdum 1 saat icinde😄38+4te
Adladl Gamze-38 bende ilk doğumumda çok merak ediyordum acaba anlar mıyım diye ama gerçek sancı öyle bi vuruyor ki yalancı mı gerçek mi olduğunu çok net anlıyorsun
Gamze-38 ZeEr_09 neeeee şaka gibii maşallah 😍 ilk doğumda da kusa kusa açılmam olmuştu ama bu gebeliğimde midem hep bulanıyor ayırt edemedim ki😪
Sumeyyeerdem Gamze-38 Doktorunla iletişime geç ama sancı ağrı herhangi bi durumda doktorlar direk gelmemizi istiyor o yüzden hastaneye gitmen iyi olur
Zehra9616 Gamze-38 asko bende devlette oldumda bence acilden gorun bisi yoksa zaten gonderirler devlet sevmez kalabaligi🤣
Busranursahbazz Gamze-38 aynjsi bende de var canım 2 . Gebeligim mide bulantısı sancı karin sertleşmesi ve üzüm zamandır cekiyorum 37+4 um bende normal canım yalancı sancılar norml sanci olunca durulmuyor ve 10 dk bir oluyor sıklaşiyor daha dün gittim doktora açılma yok hoc bi şey yok suyumu bekliyorum
Gamze-38 Busranursahbazz aynu durumdaymışız kuzum benim ilkinde direk suyum geldi gittim evde çekmedimdi şimdi tedirgin oldum ama geçmedi de… Hala alt karın adet olacakmış gibi karnımdan sesler geliyor sanki 😒
Busranursahbazz Gamze-38 evet canım benimde ilk gebeligimde suyum geldi direk gittim bunda 26 haftadan beri cekiyorum canım 4 güne bir gidiyorum hiç bi şey yok iyice daraldım agri yatım saate bir ama düzensiz demiştim gibi kasikta ağrı kqrin da toplanma
Nurselin_12 Gamze-38 ben de böyleym canm bugün 35+6 benim de 2.gebeliğim inan ben de ayırt edemiyorm ama doğum sancısı olsa Durulmaz 5 dakikada Bi gelir