Evet bu değerlerde başlayıp fazla yükselmeden düşen betalar genelde kimyasal gebelik ile adlandırılıyor. Ben de ocakta gebe kaldım fakat benim 1000 lere kadar çıktı beta 7 gün sonra verdim 600 lere inmişti. Sağlıklı olmayan gebeliklerde bu durum gerçekleşiyor benimki erken düşük oldu mesela kimyasal değildi. Net sağlıksızdı yani. Üzülme yine olur inşallah :)