ikizlerinannesi97 Lemos 00:00 itibariyle 22 haftalık oluyoruz 2.gebeliğim benimde 16 dan beri hissediyorum geceleri hissederdim uzanınca 1 haftadır gece gündüz hareket halindeyken bile hissediyorum artık 🥰 artık agırlaşıyorum yavaştan hareketlerimde yoruluyorum
Deletedmom2265 Lemos 22+2 çok net hareketlenme var kaygılarım azaldı 🌸 Bazen midem bulanıyor enteresan rüyalar görüyorum, uykudan zor uyanıyorum, ne yana yatsam oram ağrıyor 😅
Siracinannesi Lemos benimde erkek canım 🥰 anca anca hissedersin sonrada yerinden çıkacak gibi oynuyorlar 😂😂
Pembekurdele Lemos ben 18. Haftadan beri hissediyorum ilk gebelik ve ikizler şuan 22. Haftadayiz disardan görünüyor hareketleri pit pit atiyor 🙈
Lemos Deletedmom2265 benim 22+0 ama hiç hissetmiyorum hareketlerini sadece varlığını hissediyorum gece :):) erkek benim de
1canibrahim Gecem1 Gecem her anne her bebek farklıdır. Boşver kıyaslama. Benimle aynı olan kimisi çok şişmiş benden daha fazla kimisi yok gibi. O biraz anneni karın yapısı biraz genetik. Bir sürü farklı şeyler. Bunları düşünüp üzülme 🥰 inşaAllah her birimiz sağlıkla kucağımıza alırız.
2096 Kizlar benim 21 haftalık ama Karnimda dalga dalga gibi oluyo ilk hamileligim onun için bilmiyorum bebek hareketi mi bu çok heyxanli oluyorum öyle olunca
1canibrahim Gulusuguzell canım ben 23 haftamda hissettim. 22 hafta tam anlam veremiyordum. Haftaya hissedersin bende senin gibi diyordum. Benim de erkek.
Hakanbuse Lemos 21+3olduk biz de kizimla 17. Haftamdan beri hareketlerini hissediyorum ilk gebeligim artik geceleri yatma seklime karisiyo diyebilirim tekmeleriyle beni kendi rahat ettigi sekle sokuyo konusuyorum kizimla dokundugumda tepki veriyo hatta beni artik iyice taniyo diyebilirim
Hakanbuse Lemos neden ben de 21 haftaligim karnimin videosunu cekip annemlere atiyorum tekmelerini herkes net bi sekilde ayirt ediyo