ilknremrh gulunc olan sizsiniz. En bastan birdaha okuyun kac kisi tepki vermis. Ben de tepki verenlerin hakli oldugunu, çünkü kuralin bu sekilde oldugunu yazdim. Benim yazdigima siz sacmasapan cevaplar verdiginiz icin sizin yazdiklariniza cevap verdim durduk yere yazip yazip durmadim yani. En son biri acil diye birsey gormuyorum ben deyince adminin basligi kaldirdigini soyledim. Neden bu kadar rahatsiz oldunuz ki yaptigim aciklamalardan? Siz bana istediginizi yazin ben susayim o zaman. Cok uzattiniz gercekten daha da birsey yzmiyorum size.