SeherBerkman kullanmis oldugum klavyeye dikkat edeyim?😂 ne cok bos konustunuz ya alti ustu basliga acil yazmanizin yanlis oldugunu belirttim. Hem kurallara aykiri hem de bizi yaniltiyorsunuz. Uzatan sizlersiniz farkindaysaniz. Kimse sizlere hakaret etmedi, kotu birsey demedi ama sacmaladikca sacmaladiniz. Admin kalkip sen haklisin diye cevap mi verecekti bana zaten. Bunu bekliyorsan komiksin. Baslik degisti daha hala konusuyorsunuz. Neyse siz yine acil diye acin onlar da degisir zaten.
ilknremrh