Esra-52 İkiz miniklerini bekleyen hanimlar nasil gidiyor surec kacinci haftadasiniz biz 6+6 olduk miniklerimle 🤰🥰
Ulkermadn Esra-52 Şuan 35+2 yiz. 37ye gün verdi doktorum. 4 nisan da. Bebişler de iyiler çok şükür dün gördük 2750 2560 kiloları
Kubra1853 Villanelle dogumda dua et kız bana ve bütün ikiz gebelere saglıkla kucagımıza alalım rabbim seninde bebeklerini saglıkla kucagına almayı nasip etsin 🤲🏻Evine dön bebişlerle
fulyaablaoluyor kizlar ikiz gebe oldugunuzu ilk ultrasonda mi ogrendiniz sonraki haftalarda ögren varmi bunu hep merak ediyorum 😊
twinboymama fulyaablaoluyor ben ilk ultrasonda keseyi gördüm bebek yoktu henüz erken gitmişim geç döllenme olmuş. 2 hafta sonra kalp atışı duymak için gittiğimdeyse tek kesede 2 bebek gördük. o zaman adet tarihime göre 7+5 ti ama ultrasona göre 6+6
220920om Villanelle maşallah 😊 kiloları nasıl ? Bende şu an 33+4 haftalığım 1 nisan gibi demişti banada
Villanelle 220920om salı günü biri 2200 gr diğeri 1600 gr gibi bir şeydi. Birinde gelişim geriliği var maalesef
220920om Villanelle hayırlısı olsun inşallah sağ salim ikisine de kavuşursun çok ta az kalmış zaten 🥰