AselLinaMom Nezii benim normalde adet düzensizliğim vardı o yüzden ilk ultrasondan sonda doktor hamile kaldığım günü 4 Ekim olarak hesaplandı bende takvime öyle yazdım ama doğum tarihi olarak 21 haziran görünüyor bende anlamadım 🤷🏻♀️😅
AselLinaMom Sm_dmr yok takvim programı var orda gösteriyor ama önümüzdeki hafta doktor randevum var ona sorucam bakalım o ne dicek
Sm_dmr Mocuzemiz ben zayıfım ve bunun etkisiyle erken hissettim 16 haftada ilk hamilleğim benim . İkinci hamilelikler de daha erken hissedilir miş tabi
Mocuzemiz Sm_dmr sende sagligla kucagina al ben ikiz gebeyim 20 haftam bu haftama kadar hic kese soylemedim ikiz oldugunu sizce soylesem iyi olur soylemesem?
3oglanannesi Bizde 21+2 olduk erken doğum riskim var yatıyorum sürekli inşallah 30u devirdiğimide görebilirim
Nezii Delin02 3oglanannesi Bende serklajlıyım inşallah görürüz 30ları bu hafta kasılmalarım başladı :(
Nezii Delin02 düzenli aralıklı değil ama gün için 15den fazla oluyor. Doktor endol verdi nst de düşük sancı çıkınca. Ben adalatta kullanıyorum. Bakalım inşallah etkisi olur