Renginveannesi_ Sm_dmr randevum var soracam inşallah bi anda oluyor bı iki defa oldu sadece ama yine soracagimmm
Kubos01 Sm_dmr inanın daha kolay olurdu 3 yaş okadar zor ki bebek gelince nasıl olacak dşye bekliyoruz 🙈
Sm_dmr Renginveannesi_ sor sor bişi çıkmaz inşallah ayakları üşütmemek lazım ben üşütğncede sancı giriyor hemen
ipekarel Bende aynı haftadayim karnımın üst tarafı alt tarafa göre daha sis kabızlıktan mi acaba sizdede öylemi
Mehgiz ipekarel Zannetmiyorum benimde aynı şekilde göbek deliğinin hemen üstü daha şiş alta göre orantısız duruyor yani bende çok şaşırıyorum salı randevum var gidince sorucam doktora
Sm_dmr Mocuzemiz ben zayıfım ve bunun etkisiyle erken hissettim 16 haftada ilk hamilleğim benim . İkinci hamilelikler de daha erken hissedilir miş tabi
AselLinaMom Sm_dmr bizxe 23+5 olduk kızımla ama doğum haziranın 3.haftası görünüyor nasıl oluyor ki 🤣🤣
AselLinaMom Nezii benim normalde adet düzensizliğim vardı o yüzden ilk ultrasondan sonda doktor hamile kaldığım günü 4 Ekim olarak hesaplandı bende takvime öyle yazdım ama doğum tarihi olarak 21 haziran görünüyor bende anlamadım 🤷🏻♀️😅