Kızlar adetim tam 5 gün geçti eczane bize baya uzak ve eşim işten geç geliyo testte yapamadım napıcam bilmiyorum kasıgıma sancı giriyor agrı saplanıyo gibi hamile olabilirmiyim acaba ? Kasık ağrımdan başka bi belirti yok 7 ay önce de düşük yapmış biriyim