Villanelle Ayyy sinir oldum yaptığını yorumlara kusura bakmayın ama genel olarak şiddete yatkın olan erkeklerin hemen hemen hepsi sevgisizlik içinde büyüyüp ebeveynlerinden gördüklerini işlemeye devam ediyor.Psikolojik olarak darbe yiyerek büyüyen erkek çocuğu gücünün farkına vardığı zaman sevgilisi,karısı,eski sevgilisi her ne derseniz artık yaratılış olarak daha zayıf olduğu için ona şiddet gösteriyor.Birisi şehzade ne demiş herkes peşinden kadına yargı dağıtmış bu kadar rahatsız olduysanız görmezden gelin prensesimiz doğuyor denince kimse böyle tepki görmüyor?Sosyoloji bilmek falan da değil mesela haberleri izleyen herkes kadına olan şiddettin farkında ve kimse çocuğu öyle olsun istemez.Benim de Allah’ın izniyle oğlum olacak bir erkek yeğenim var paşam diyorum eee ne var bunda?Bu kadar kötü acımasız olmayın kadın mutluluğunu paylaşmış neler demişsiniz gerçekten kadının en büyük düşmanı kadın.