muserref02 Kızlaaaarrr hele şükür cinsiyetini bugün zar zor öğrendim🥰 Oğlum oluyormuşşş şehzade annesi oluyoruuuummm❤️❤️❤️
Perayl muserref02 sehzade ne ya?😅 hala Kaldi mi bunlar? Erkek cocugunuz oluyor… onu da oyle sehzadem pasam aslanim diye buyutmeyin sonra kendilerini Üstün bir varlik zanediyorlar…
muserref02 Perayl Nasıl bir saçma sapan yorumlardasınız bunun nesi kötü olabilir. Anlık komiğime geldiği için öyle yazdım böyle anlamsız yorumlar söylemeniz kadının kadına yapıldığı ezikliğici konuşmalardan rahatsız duymanız gerekeceğine cinsiyetçi konuşuyorsunuz böyle saçmalık olamaz. Siz ilk önce hemcinslerinize normal yorum yapmayı öğrenin de sonra şehzade lafına takılın. Prens derken bir sorun yok herhalde. Yada inşallah çocuklarınıza aşkım canım oğlum yada canım kızım diye hitap etmiyorsunuzdur bunları diyen herkes. Olay aslında sadece bir komiklik eskilerin söylemi ve benimde buna komiklik yaratmam. Kız olsaydı prensesim oluyor demek bunu normal karşılaştırdı herhalde. İğrenç bir şekilde kırıcısınız inşallah evlatlarınıza böyle davranmıyorsunuzdur.
muserref02 atlasinannesiii Nasıl bir saçma sapan yorumlardasınız bunun nesi kötü olabilir. Anlık komiğime geldiği için öyle yazdım böyle anlamsız yorumlar söylemeniz kadının kadına yapıldığı ezikliğici konuşmalardan rahatsız duymanız gerekeceğine cinsiyetçi konuşuyorsunuz böyle saçmalık olamaz. Siz ilk önce hemcinslerinize normal yorum yapmayı öğrenin de sonra şehzade lafına takılın. Prens derken bir sorun yok herhalde. Yada inşallah çocuklarınıza aşkım canım oğlum yada canım kızım diye hitap etmiyorsunuzdur bunları diyen herkes. Olay aslında sadece bir komiklik eskilerin söylemi ve benimde buna komiklik yaratmam. Kız olsaydı prensesim oluyor demek bunu normal karşılaştırdı herhalde. İğrenç bir şekilde kırıcısınız inşallah evlatlarınıza böyle davranmıyorsunuzdur.
_momy_ ay kızlar nasıl yorumlar prens prenses de diyoruz kuzum kuzucuk da ne var ki bunda eğitimciyim böyle bişi yargı görmedim sevgiden üstün ne var ? sevgi sözcükleri söyleyin çocuklarınıza sevin takılmayın bu kadar kırıcı olmayın
Villanelle _momy_ sonra bu çocuklar büyüyüp okula geliyorlar, kendini diğerlerinden üstün görüyorlar. En iyisi benim çünkü ben şehzadeyim diyorlar. Olaylar akran zorbalığına kadar uzuyor. Sevgi sözü ile alakalı değil, çocuğun aşırı pohpohlanması bu
Mrvsmt2502 _momy_ bende eğitimciyim ama bize hep çocuklara ileri derece cinsiyetci kelimeler kullanılması ileride sıkıntı yaratır diye öğretildi 🤗
muserref02 Merveonay Nasıl bir saçma sapan yorumlardasınız bunun nesi kötü olabilir. Anlık komiğime geldiği için öyle yazdım böyle anlamsız yorumlar söylemeniz kadının kadına yapıldığı ezikliğici konuşmalardan rahatsız duymanız gerekeceğine cinsiyetçi konuşuyorsunuz böyle saçmalık olamaz. Siz ilk önce hemcinslerinize normal yorum yapmayı öğrenin de sonra şehzade lafına takılın. Prens derken bir sorun yok herhalde. Yada inşallah çocuklarınıza aşkım canım oğlum yada canım kızım diye hitap etmiyorsunuzdur bunları diyen herkes. Olay aslında sadece bir komiklik eskilerin söylemi ve benimde buna komiklik yaratmam. Kız olsaydı prensesim oluyor demek bunu normal karşılaştırdı herhalde. İğrenç bir şekilde kırıcısınız inşallah evlatlarınıza böyle davranmıyorsunuzdur.
muserref02 Villanelle Nasıl bir saçma sapan yorumlardasınız bunun nesi kötü olabilir. Anlık komiğime geldiği için öyle yazdım böyle anlamsız yorumlar söylemeniz kadının kadına yapıldığı ezikliğici konuşmalardan rahatsız duymanız gerekeceğine cinsiyetçi konuşuyorsunuz böyle saçmalık olamaz. Siz ilk önce hemcinslerinize normal yorum yapmayı öğrenin de sonra şehzade lafına takılın. Prens derken bir sorun yok herhalde. Yada inşallah çocuklarınıza aşkım canım oğlum yada canım kızım diye hitap etmiyorsunuzdur bunları diyen herkes. Olay aslında sadece bir komiklik eskilerin söylemi ve benimde buna komiklik yaratmam. Kız olsaydı prensesim oluyor demek bunu normal karşılaştırdı herhalde. İğrenç bir şekilde kırıcısınız inşallah evlatlarınıza böyle davranmıyorsunuzdur.
gulsuayan muserref02 benim de oğlum olacak ama hiç şehzade annesi oluyorum filan demedim umarım erkek çocuğunu kızdan üstün görmüyorsunuzdur 🙏🏼
muserref02 092022anne Nasıl bir saçma sapan yorumlardasınız bunun nesi kötü olabilir. Anlık komiğime geldiği için öyle yazdım böyle anlamsız yorumlar söylemeniz kadının kadına yapıldığı ezikliğici konuşmalardan rahatsız duymanız gerekeceğine cinsiyetçi konuşuyorsunuz böyle saçmalık olamaz. Siz ilk önce hemcinslerinize normal yorum yapmayı öğrenin de sonra şehzade lafına takılın. Prens derken bir sorun yok herhalde. Yada inşallah çocuklarınıza aşkım canım oğlum yada canım kızım diye hitap etmiyorsunuzdur bunları diyen herkes. Olay aslında sadece bir komiklik eskilerin söylemi ve benimde buna komiklik yaratmam. Kız olsaydı prensesim oluyor demek bunu normal karşılaştırdı herhalde. İğrenç bir şekilde kırıcısınız inşallah evlatlarınıza böyle davranmıyorsunuzdur.