Gulsah255 ben Zeynep Kamilin perinatolojisinde takipli hastasıyım 30. Haftamızda bölümün servisine yattık 1 hafta çıktık şimdi 34teyiz salı günü yine yatacağım. Doktorlarından da asistanlarından da çok memnunum. Anne ve bebek sağlığı icin ne yapılması gerekiyorsa baştan savma yapmıyorlar her şeyi en ince ayrıntısına kadar inceliyorlar ve ona göre hareket ediyorlar. Serviste yapttığım odalarda oldukça büyük ve hemşireler cok ilgili, doğumu da orada düşünüyorum nasipse. Tavsiye ederim Zeynep kamili