Bu postu kendim zamanında çok büyük sıkıntı yaptığım için açıyorum. 18. Haftada görülmüştü bebeğimde perinatologa vs gittim ille de nifty yaptır bebeğin down sendromlu olabilir ya da başka bir şey olabilir dediler çok üzüldüm kafama taktım günlerce sonra doktorumu değiştirdim ve o bana tek başına bu bulgu hiçbir anlam ifade etmez dedi ben de nifty yaptırmaktan vazgeçtim zaten bir şey çıksa aldırır mıydım emin değildim aldırmama ihtimalim daha yüksekti o yüzden kendimi daha fazla strese sokmak istemedim. Neyse uzatmayayım bu durumu yaşayan çok anne olduğunun farkındayım burada çok fazla post ile karşılaştım. Eğer bebeğinizde tek başına kalpte parlaklık varsa korkmayın endişe etmeyin hiçbir şey olmuyor. Doğum yaptım çok şükür bebeğimde hiçbir sorun yok. Ben yaşadım bu stresi başkası yaşamasın diye belki bir nebze içi ferahlar bunu okuyan annenin diye bu postu açmak istedim.