Mylove gebeliği öğrendiğimde vermişti işte folik asiti 6. Haftadaydım sanırım sonra bitince ben bidaha aldım bitince bidaha almana gerek yok dedi yani bilmiyorum bazıları da diyo ki ben doğumdan sonra bile kullandım halbuki çok ta yiyemiyorum kansızlığım var zaten işte sağlıklı şeyler yemeye çalışıyorum da bilemedim herhalde kan değerlerime göre gerek görmedi omega 3 ü ama yine de kullanmayı düşünüyorum folik asit bitince doktorum da aman aman lazım bi şey değil ama aldıysan bitir demişti