Merhaba hanımlar size bir sorum olacak. 13 haftalık hamileyim Şimdi ben İstanbul esenler avicenna hastanesi Ayfer hocayla takip ediyorum gebeliğimi. Ayfer hanım bana omega 3 vermedi normalde folik asit kullanıyordum onu da bitince bidaha almana gerek yok dedi. Sonra başka bi nedenden güney hastanesi’ne gittim ordaki doktor omega 3 kullan dedi. Bende aldım ama internetten baktığımda genelde son 3 ayda kullanıldığını gördüm. Siz ne zaman kullandınız? Çok gerekli mi bu omega 3 . Aldım ama daha kullanmadım kafam karışık yardımcı olur musunuz 🥰