Gmzeucr ben de pazar 40 olucam pazartesi yatış yapılacak suni sancı vercekler. Risk alıp daha fazla beklemek istemedik ama pazartesiye kadar kendi isteğiyle gelecegine de inancım yok hic, daha kanala inmemişti çünkü ağrı sancı da yok. Agırlaştım ama aşırı ağrim yok şükür her gün spor yapıyorum belki onun etkisi oluyordur. Ama gelsin istiyorum artık bebemi ozledim😀