Ezelunal1818 ben emin ismini beğeniyorum ama tek başına biraz zayıf kalıyor. Ben de düşünmüştüm. Benim de ilk çocuğum erkek olacak. Akif düşündük eğer uyum ararsam kızım olursa da ilerde Elif koyabilirim demiştim. Akif ve Elif bence uyumlu isimler.
Ama bence iki çocuk ismi arasındaki uyum pek önemli değil. Öncelik olarak kulağınıza hoş gelen ve beğendiğinizi seçin uyum aramayın bence.