Ezelunal1818 Emin ismi sizce nasıl kızlarr😂Allahım ne kadar zor isim olayı.bir kızım var ismi Elif. İkincide erkek olacak inşallah Elif ismi yanına Emin nasıl sizce💜
Barisinannesi Ezelunal1818 birsey sormak istiyorum neden kardeşler arasi isim uyumu ariyor anneler hep goruyorum bunu neden uyumlu olsun isteniyor
Ezelunal1818 Barisinannesi özellikle bir sebebi yok farklı isimlerde düşündük ama vallahi isim koymak çok zor😂
Esrayksel1 Yani sen beğendiysen güzel ama bence kızın Elif diye Emin koymamalısın onun ismine yakışır daha farklı isimlerde koyabilirsin benim fikrim ☺️ Ama erkek ismi koymak zor benim ilk oğlum oldu adı Buğra mesela 😊
Balbocegmm Ezelunal1818 emin diye bikaç tanıdığım var karakterleri hiç düzgün değil bi de modern değil bence 🤗
miyopmom Ezelunal1818 bizde kizimiza bi gecede bulduk esimle cokta icimize sinmisti ama oglanda bizde bulamiyoruz😂su an dusundugumuz isim emin bakalim