Butterfly_13 ilk 15 gün bel ağrım hiç geçmedi gece uyurken bile ağrıyordu hissediyordum ama şu an geçti çok şükür her şey yolunda🌸 sıkma canını kanama olmadığı sürece normal. Hatta bu tarz belirtiler bebeğinin tutunmaya çalıştığını orada olduğunu bildiriyor:)