Butterfly_13 korkma bel ağrısı normal gebelikte, bende mesela adet tarihine yakın bel ağrısı oluyor, işte hamilelikte adet olamıyoruz ya ama belirtileri kalıyor. Görmüşsündün burada kızlar yazıyor adet ağrım gibi ağrı var falan diye. Endişelenme ve stress yapma, ilk 3 ay duyguların çok önemli diye duydum, pozitiv şeyler düşün, bebeğinin sana sımsıkı tutunmasına yardım et💙Allah sağ salim kucağınıza almayı nasib etsin