AyseFahriYalcn özele git demiyor ama 2-3 saat uzakliktaki arastirma hastanesine yolluyor orasi da devlet ama bir aksi durumda mudahale edilsin diye boyle anlatildi ama sinoptaki hastane zaten yeterince donanimli diye biliyorum 4 kadin dogum doktoru 3-4 kalp doktoru gibi her bölümde 3-4 doktor var ama yinede risk almiyorlar ilcesindeki hastane bile ucunxu dogumu kabul ediyor sorumsuzluk baska bisey degil hado ben neyse kalp hastasiyim zaten ama durumu olmayanlar ne yapacak 3 saat yol mu ceksin ucreti zaten cabasi kalabalik oluşu oyle allah herkese kolaylik versin dayanma gücü versin