gamzecee Fasulyeninannesi1 evet çıkartılıyorlar ani komplikasyonda tırnaklar morarabilir onları kontrol etmek için galiba
BesteKc Fasulyeninannesi1 ben de ya çarşamba ya perşembe… anestezistle görüşemedik daha off stres geliyi 😂😂🤲🏾
babyninannesi Fasulyeninannesi1 tam emin olmamakla birlikte bu forumda birinin yorumunda gordum sanirim parmaginiza bisey takiyolarmis ojeden tam gecmez sikinti olur diye varsa cikarin diyorlarmis heralde doktorunuza sorun yine bi
BesteKc Fasulyeninannesi1 yani ben spinal sezaryen olcam diye görüşcem normal doğumda gerek yok tabii de. Sezaryense mutlaka görüşmek gerekiyo hatta kan testleri falan verilecek onlar çıkacak bilmem ne…
Fasulyeninannesi1 BesteKc spinal olacak benden bu hafta aldilar kan ve idrar dogum kani icin dedi doktorum bu tahlilleri belki sali tekrar yapacaklardir 🤔