Fasulyeninannesi1 Kizlar bugun sezaryen öncesi ojelerin cikarildigini ogrendim dogruluk payi nedir? spinal olacagim 🤔
Jadeksc Fasulyeninannesi1 evet dogrudur👍 şu mandal gibi parmaga takilan cihazin dogru ölçüm yapabilmesi için diye biliyorum.
Basakekin33 Fasulyeninannesi1 Oluşabilecek her hangi Bi komplikasyona önlem olarak oje sürülmese daha iyi olur diyorlar Bi arkadaşımın doğumdan önce silmesini rica etmişlerdi
Zelaldua Fasulyeninannesi1 bebiş iyi gazı var birazda doymuyor bende işte yaram ağrıyor otur kalk biraz yoruyor bakalım kaç gün sürecek
Unlukacar Fasulyeninannesi1 çoğunlukla çıkartırılıyor canım bencede çıkart sonra yine sürersin parmağına takılan oksijen ölçüm çihazı onunla ölçüm yapılıyor ojeden dolayı yanlış ölçer
Zehra2412 Fasulyeninannesi1 hamileyken oje sürebiliyor muyuz 🙄 Bana hep zararlı olduğunu söylediler 😊
BesteKc Zehra2412 9. Aydayım geçen 8 ay boyunca sürekli kalıcı oje yaptırdım ahsjfkf bebeğim iyi çok şükür… yani oje cansız sinir uçsuz bir tabakaya sürülüyor neticede hormonlu domates bile daha zararlıdır….
blueberyy00 Fasulyeninannesi1 bende öyle biliyorum aksi giden birsey olursa tırnaklardan felan kontrol ediyorlarmış rengine felan bakıyorlarmis morarma vs varmı diye birde takılan bir cihaz var doğru ölçüm yapsın diye
BesteKc Fasulyeninannesi1 ayağımıza taktırsak olmuyo mu ya o cihazı 5-6 gün sonra dpğurcam elime oje sürdürmüştüm ayağıma sürdürmemiştim tüüüü 🤪🤪