Zelaldua geçmiş olsun cnm ben 16 gün önce spinal sezeryan oldum ikinciye ilk gün hiç ağrım yoktu 6 saat hemşireler altını faln değiştirdi 6 saat sonra ayaklandığım gibi bebeğime hep ben baktım ağrı oluyor tabi ama dayanılmiyacak gibi değil 5 gün hastanede kaldım yanı da kimse yoktu hep ben baktım eve geldim yine aynı 7 günü evi komple temizledim sürekli hareket et cnm yatarsan iyileşmen uzun sürer inşallah biran önce toparlanırsın