Zelaldua canım yanlış anlama ama kendini lohusa konumuna sokma ameliyatlı gibi düşünme ben bu uygulamada herkesin inanmadığı şu her iki sezaryandan sonra eve gelip süpürge yapan tiplerdenim insanlar özellikle ağır geçirenler inanmıyor bu durumuma :) ama öyle benim bakacak insanımda vardı ama eve geldim duş aldım valizi boşalttım kirlileri attım süpürge tuttum annemler yemek kahve yaptım yattığım an kalkmak istemiyordum çünkü ama çok çok zorlanarak yapma eski zamanına göre daha yavaş yap :) doktorum demişti ki düşün yatıyorsun yaran ona göre kaynıyor o yüzden kıpırdarken bile kaynayan yer değişiyor canın acıyor ve vücudun dinlenme sırasında olduğu İçin acıyı daha çok hissediyorsun ayakta hareket halinde olursan ona göre kaynıyor ve beyin yaraya odaklanmıyor demişti :) Eminim başarırsın toparlanmayı anneler çok güçlü çünkü 🤲🏻👍🏻 Haftaya pazartesi benim 3. Sezaryen olacak bakalım benim içinde dua edin lütfen ben sizler için edeceğim kandiliniz mübarek olsun 🤱🏼