FHKK 1408 teşekkür ederim canım sakin bi yerde oturuyoruz o yüzden mağaza falan yok maalesef Bim A 101 var sadece 🤤
Deletedmom623737 FHKK ne güzel yeni insanlarla tanışmak 🥰 pastaneden pasta alabilirsin aklıma başka bir şey gelmedi 😅