Klcaysgl Esila75 ay benim de 77 cok heycanliyim ve tabi sebepsiz bi korkuda var allah yardimcimiz olsun sağlikla kucağimiza alalim cnm 🧿🙏
Gzm-- Esila75 suandan itibaren 86 kaldi.ama 2 hafta daha kisa da olabilir sezeryan olacagi icin 40 kadar beklenmez saniyorum.
Sumeyyeerdem Esila75 son 86 😍psikolojik olarak çok iyi hissetmiyorum aslında hormonlardan mı bilmiyorum boşlukta gibiyim bebeğim olacağı anne olmak hepsi değişik bi duygu gibi gelse de heyecan da bi taraftan var
Esila75 Gzm-- zamanını bilmemek de çok zor gerçekten bende normal doğum istiyorum ama bakalım nasip sağlıkla gelsin miniklerimiz inşallah 🥰
Esila75 Sumeyyeerdem evet gerçekten neyi alicagini bile şaşırdım çok tuhaf duygular Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah canım 😊🥰
BesteKc Esila75 son 6 günü kalan ben 🤪🤪 kızlar hemen bitiyor her şeyinizi hazır tutun kenarda, göz açıp kapadım bitti gibi oluyor
Esila75 BesteKc daha ne alacağıma karar veremedim nasıl birşeyle karsilasicagimi bilmiyorum çok tuhafim 😬😄🥰
Esila75 Syldz45 aynen valla insan düşünmeden yapamıyor çok tuhaf nasıl gecicek su doğum süresi çok merak ediyorum 😬🥰😄
Esila75 Nurcin o bendede çok oluyor canım doktora sordum da olur öyle dedi bende çok korktum çocuk cikicak gibi yalnız nasıl çıktığını biliyormusun gibi de konuştum Allah’ım çok zor süreç 😄🥰
Sblbsr Esila75 son 20 🥺😍 Haftadan 30 a kadar jet hızıyla bir geçiş olacak ama 30 dan sonra günler hafta gibi haftalar ay gibi geçiyor 😬 nisanın ilk haftası doğum var ama ben üç aydın martta gibi hissediyorum geçmiyor günler 🤷♀️
Esila75 Sblbsr ayy nasıl zordur şimdi biz bu balde hareketlerde sıkıntı yaşıyoruz seni düşünemiyorum bile canım Allah kolaylık versin 🥰