Deletedmom_289 Mavistez genelde ilk doğum daha geç olur derler değişiyor demek ki inşallah benimki de öyle olur artık çok zorlanıyorum cunku . Peki kolay doğum için bir seyler yaptın mı canım ne önerirsin
Mavistez Deletedmom_289 sancı aninda sürekli yürüdüm acilmam hizlansin diye açıkçası başkada bişey yapmadım her doğum kendine özel inşallah kolay doğumun olur
3babymom Deletedmom_289 valla iki cocugumda da sezeryan olmasına rağmen 38 haftaya girince ishal baslamisti bence doğum belirtisi
Deletedmom_289 3babymom yarın kontrolüm var 38+3 oldum canım inşallah doğum belirtisidir artık tasıyamıyorum cunku hareket bile ederken zorlanıyorum 😂
3babymom Deletedmom_289 hakkında hayırlısı olsun sona gelmişsin darısı bize olsun inşallah 😂 bize daha çok var 😂😂
yerimseniben34 Benimde bu aralar büyük tuvalet ihtiyacım çok oluyor ama ishal oldum diyecek kadar kötü değilim 38+6yiz bebeğim doğum kanalında her an tetikteyim bakalım nolcak
Deletedmom_289 yerimseniben34 hayırlısı olsun inşallah canım bende kac gündür geçmedi bugun randevum var bakalım ne diyecek 38+3 olduk bizde