Deletedmom_289 Kızlar 38e yeni girdim iki gündür afedersiniz çok kötü ishalim neyden oldu hiç anlamıyorum sanki bebek asagıda düşecekmiş gibi her an baskı yapıyor acaba doğum belirtisi mi ilk gebeliğim çok tecrübesizim
Mavistez Deletedmom_289 doğum yaklaştığı için oluyor iki doğumum oldu ikisindede son haftada ishal oldum bunda nasıl olcak baklm
Hlltoprak Deletedmom_289 pazartesı günü sezeryan olcam O güne kadar normal gelmeye çalışmaz ınsallah daha kuaföre bile gitmedım 😂😂😂😂
Deletedmom_289 Azizaslan ay suan hazır değilim 😂 ben kendimi 23 marta göre ayarlamıştım sen kac haftalıksın
Azizaslan Azizaslan ben şuan 39+5 im herhangi bi belirti yok dr böyle giderse bebeğin kilosu artacak dedi sezeryan olurum belki bende hep normal isteyenlerdendim
Deletedmom_289 Merv066 daha nişanım vs gelmedi ama her an doğuracakmışım gibi bir his sanırım ondan 🥺
Deletedmom_289 Mavistez kaçıncı haftada doğurdun canım ben normal istiyorum Allah izin verirse ama nişanım vs gelmedi sadece ishal oluyorum çok sık
Deletedmom_289 Hlltoprak ben normali bekliyorum ama bu gidişle sanırım sezaryene donecem çok agrım var 🥺 o an hiç agdayı vs düşünecek durumda olmayabilirim
Busra344402 Deletedmom_289 evet doğum belirtisi olabilir 😀 bnm de ilk gebeliğimde gece hiç uyumamıştım sabah 6 kadar hep tuvalete gittim saat başı diyebilirim. hatta dedm bu ne ya midem boşaldı artık. Sonra bi sandı girdi bana 8 de hastaneydim 11 de bebeğimi kucagıma almıştım cok şükür 🙏 ama şuan 38 haftalık oldum bebeğim daha dönmemiş bile dua edin bnm için dönsün artık normal dogum istiyorum 😍
Deletedmom_289 Busra344402 ayy maşallah peki kaçıncı haftada doğum yapmıştınız ilkinde acaba bende mi geliyor
Deletedmom_289 Busra344402 ne güzel ☺️ Bizim kız beklemeyecek gibş duruyor o kadar peki doğumdan ne kadar önce nisanınız geldi
Busra344402 Deletedmom_289 doğumdan 1 gün önce geldi. Yani cuma gece 12 gibi lekelenme gördüm pazar sabah 8 de doğuma gittim 😍
Deletedmom_289 Mavistez genelde ilk doğum daha geç olur derler değişiyor demek ki inşallah benimki de öyle olur artık çok zorlanıyorum cunku . Peki kolay doğum için bir seyler yaptın mı canım ne önerirsin