OsmanEge_12 Bsrgny1- doğumdan 30 saat önce suyum gelmişti normal doğum oldu ama 24 saat suni sancı aldım
Kbraylmz1 Bsrgny1- canım benim suyum tamamen bitmişti suni sancı denedik 16 saat boyunca ne açılma oldu ne sancı su bitince normal doğum zorlaşıyor ilerlemiyor. Ama senin yeteri kadar varmış Allah yardımcın olsun
Bsrgny1- Kbraylmz1 Sabah sezaryan ile alacak doktorum . Suyumuz azaldı iyice . Geliyor gelmekte olan :))
Kbraylmz1 Bsrgny1- gözün Aydın rabbim analı babalı büyütmeyi nasip etsin hayırlı evlat olur inşallah sakın korkma panik yapma bende çok taze anneydim bebeğim daha 10 günlük çok çabuk geçiyor zaman
Havvaatamer Bsrgny1- ciğer geliştiriciyi onyüzfrn vuruyorlar hemen küvezde kalmasın bebeişler diye 12 saat arayla bu durumda 24 saat bekletmeleri notmal. 32. Haftadan sonra suyun gelitse korkma dedi bana doktorum erken doğum riakim var ben 26. Haftada vurulmaya başladın ciğer geliştiriciyi ve 10 gün arayla 2 doz vuruldum ne olur ne olmaz diye benimde hem ikiz hem su fazlalığı dua et içini ferah tut hayırlısı ile 🙏🙏🙏
Bsrgny1- Dogurdum kizlar 🐥 Bebisimi yanıma aldım çok şükür bir sıkıntısı yok, darısı bebeğine sağlıkla kavuşmak isteyenlere olsun inşallah ❤️
Bsrgny1- GulcanYvz Ciğerlerinde şu an sıkıntı yok , sarılık için kontrol altında tutuluyor . Şimdilik hala hastanedeyiz üçüncü günümuz. 1900 gram doğdu