Bsrgny1- ben yaşadım canım, 4 hafta hastanede kaldım, hiç suyum kalmamıştı, suyun bitsede ne kadar içerde kalırsa okadar iyi dedi doktorum, ki su bitmiyormuş bebek idrar yaptıkça solunum yapması için yeterli su kalıyormuş, ben 4 hafta sonunda 34+2 ile kendi sancımla normal doğum yaptım, çok rahat oldu, bebeğim küvezde 9 gün kaldı sarılığı vardı o yüzden uzadı biraz, kilosu azdı ama doğru beslemeyle şuan 11.5 aylık ve bir tosuncuk oldu. hiç korkma doktoruna güven antibiyotik sayesinde sorunsuz bir şekilde sancının gelmesini bekle 🤗🥰😘