duygu_ozgenc Başka doktora gidip kafamı bulandırmak ıstemıyorum hıc aslında. O yuzden ona cesaret edemedım. Zaten baska doktorda sorun yaşayıp sımdıkı doktorumu secmiştim. Doktordan yana şansım gülmedi. Son üç aydır bu doktora gidiyorum o kadar güven verdıkı bana uc aydır. Bu durumla gönlümün bır yanı guvensız kaldı işte. Bırseylerı zorlayıp sonunda allah korusun bebegımde sıkıntı cıkarsa çok üzülür kendimi yer bitiririm :(