Ssonay doktorum bana guvenmıyorsan baska doktora gıdebılırsın dedi. Gidip gitmeyecegimi bilmiyor sonucta,boyle bırsey olmasa o lafı soylemezdı dıye dusundum. Baska doktora gitmedim. Basından beri hep normal doguma hazırlamıstı benı son anda boyle bırsey cıkıp az cok kendımı hazırlasaydım keske dedım. Doktorum genelde normal dogumu cok destekleyen ve gerceklestıren bır doktor. Baska doktora gitseydım oda tam tersını soyleseydı bu sefer hangisi dogru acaba dıye kendımı yiyecektım. Böylede ıcım ıcımı yıyor acıkcası ama yapacak bırseyım yok. Uzüntüden kendimi yorgun bitkin hasta gibi hıssedıyorum. Bebekde etkılenıyor bundan kendımı rahatlatmaya calısıyorum ama aklıma geldıkce aglayasım gelıyor işte bilmiyorum. Allah yardımcım olsun. Herkes normal dogumdan korkup sezaryan olmak ıster. Bende tam tersı durum. Bebek ıcın butun cesaretım kırıldı. Doktor bebegı rıske atamam dedı. Bu sefer normal dogumda bırsey olur Allah korusun kendımı hıc affetmem sırf aksini yaptıgım ıcın. Allah kımseyi boyle durumlara sokmasın ikilemde bırakmasın. Herkes bebegıni saglıkla kucagına alsın ınsallah