Ozum12 Evet ben de doktoruma bugün sordum, daha doğrusu söyledim çünkü inanılmaz derecede belim ayrılacakmış gibi o olacak normal dedi. Ve gerçekten inanilmazmis bu ağrı vücut alışık olmayan bir süreçte olduğu için normal tabii ki bence de. Ama Rabbim sabir versin cidden ağrısı kötü