Ceylin680 İnşallah ya yerleşme ile alakalı ağrı olduğunu tahmin etmiştim zaten çünkü gerçekten ağrı, kasık ağrımı unutturdu o derece geceleri hissediyorum gündüzleri biraz yürüyorum hareketsiz kalmayayım diye kilom da var çünkü, galiba ondan. En iyisi dediginiz gibi yorulmamam