Kızlar 20 haftalık gebeyim. 167 boyum ve 77 kiloyum. Normalde beni takip eden doktorum hep kiloyla ilgili uyarılarda bulunuyordur. İşte bu ay 2 kilo almışsın 1,5 olda daha iyiydi şöyle olsa daha iyi falan gibi.. ama bugün detaylı ultrason için başka bir doktora gözüktüm ve bana açık açık vücut kitle endeksimin yüksek olduğunu ve obez olduğumu söyledi :( çok üzüldüm ve strese girdim. Tabi ki eşim de yanımda olduğu için gebelik dışında da biraz kötü hissettim. Hiç bir zaman çıtı pıtı çok zayıf bir kadın olmadım ama kilolu da dememişti kimse… hamişlik öncesi de 67-68 kilo civarındaydım bu kadar kilo almamın bir diğer sebebi de sigarayı birden bırakmam tabi 🥺 nasıl kontrol altına alırım bu gidişi ne yapacağımm…