Ben iki hamileliğimde de tuttum. Birnde 6 aylıktım, diğerinde 8 aylık.. Bu hamileliğimde 5 aylık olacağım.. Ara ara kendillerde ve bazı günlerde tuttum şimdiden. Sanırım dayanabileceğim. Allah’ın izniyle çok güzel tuttum. Hamilelerin herhangi bir ayında oruç tutmasında herhangi bir sakınca yoktur. Bununla ilgili bir makale okudum. Ekstra bir rahatsızlığınız yoksa tabi.. Bir de dayanamayan da vardır, bunun için dinimiz kolaylıklar dini.. Herkesin dilediğince bir ramazan ayı geçirmesini dilerim🤲🏻