Ben doktoruma danıştım benim de ikiz 26 haftayiz şu an. Tutabilirsin bebekler zaten alacağını alıyor senden. Durumuna bak fenalaşırsan bozarsın dedi. Hocalar da böyle söylüyor zaten. Doktorun kesinlikle tutamazsın demedikçe durumuna bakıp karar vermen lazım, kötüleşip bozarsan ceza tutmuyorsun. Sonra sadece tutmadığın kadar kaza tutuyorsun. Ama benim de eşim izin vermiyor. Ben çok istiyorum tutmayı. O ise ben istemiyorum diyor. Bebekler için riskli olabilir diyor. Yine de tutmaya çalışacağım. Sonra kazasını tutmak bana kalıyor sonuçta 😅 hem hiç bir oruç da Ramazan orucunun yerini tutmuyor. O yüzden inşallah tutabilirim. 🤲