Mom545441 canım sanırsam sen dunde paylssmisdinn cok erken yapiyorsun tedyi bu kadar kendini yipratma bekle canimm varsa vardir adetin gecikmeli mutlaka adet gecikmesinden 5 gun sonra yspilmali.Bu testdede acikcasi ben birsey goremedim yani varsada gozle gorunmeyevek kadar silikdir ve 15 dak sonra cikmis kuruma cizgisidirr hamilelik testi ikk 5 dakikada kendisi gosterir varsa 2 dakika icinde hatta bende oyle yapmisdi