Pnr_2021 öncelikle hayırlı olsun ben ikinciye ilki üç aylıkken hamile kaldım😅hem de korunurken çok şükür kazasız belasız doğdu,hem de yaşım 35 üstüdüydu.siz en iyisi başka doktora gidin bazen en iyi Doktorlar ile iletişim olmayabiliyor,yakın takip ve iletişim çok önemli