Berat15 O kadar zor bir sürecmişki karar aşaması kaç gündür uçuk falan cıktı yüzümde egzemalarım cogaldı
yektanem25 hunilimom ayy okudukça gerildim ya 😂 ikinci doğum olmasına rağmen aynı telaş aynı korkuları tekrar yaşamak Sağlıkla gelsin yavrularımız inşallah.bu mübarek günde isteyen herkese nasip etsin Rabbim inşallah
aybukesen Berat15 bende karar aşamasındaydım ve sezeryanı sectim 39.haftasına girdiğimde alıcak doktorum.Hayırlısıyla🥰