Berat15 normal doğuma müsaitseniz doğumdan sonra sağlıklı kimseye muhtactlik hissetmeden bebeğinizle sevgiyle ilgilenmek istiyorsanız normal düşünebilirsiniz normal doğum acısı doğum bitene kadar hemen ayaklanıyorsunuz çok güzel birşey ama doğumdan sonra benimle bebeğimle ilgilencek yardım edecek var ve bu durumdan gocunmam derseniz sezeryan derim ben ikinci doğumum olucak inşallah çok güzel bir doğumum ve sonrası oldu korkuyor musunuz tekrar derseniz biraz ama suni sanci vs olursa direk sezeryana yönelirim suni sancidan daha çok korkuyorum