Deletedmom_85 uzman doktorlar, doçent doktorlar ve profesörler her zaman doktor odasında olmazlar asistanlar olur. Çünkü diğer doktorların eğitim araştırmada dersleri olabiliyor ameliyatları olabiliyor bir sürü bir sürü sebep var. Asistanlar tabi ki onlara danışacak danışmadan pek bir şey yapamazlar. İnsanları yargılamadan önce içeriğini bilmelisiniz durumun. Ben hemşireyim her zaman dört dörtlük muayeneler yada müdahaleler bekleyemeyiz. Tabi ki işini aksatan var yok değil ama bu şekilde işin aslını bilmeden burada ki insanları coşturmak çok yanlış belki şuan o insanların günahını alıyorsunuz burada belki çok ciddi durumlar var. Bakın ben hemşire oldum, hem kanser hastası kardeşimi yıllarca hastanelere alıp hasta yakını refakatçisi oldum, bazen hasta oldum bazen şikayet ettiğin birimlerden çalışanlardan biri oldum yıllarım hastanede geçti. İnanın bana içeri de işler sizin düşündüğünüz gibi dönmüyor. Sizi yargılamıyorum yanlış anlamayın sizde kendi tarafınızdan bakıyorsunuz olaya ama biraz geniş çerçeveden bakarak düşünmeye çalışın. Çok geçmiş olsun umarım bir daha böyle tatsız bir olay yaşamazsınız sağlıklı günler 👋